اینستاگرام

برای رسيدن به اهدافتان خشمگین شوید

بعضی از آدمها تصور می‌کنند برای رسیدن به هدفی که دارن باید در شرایط مناسب قرار بگیرند که بخشی از آن آرامش روان است اما واقعیت این است که آرامش روان همیشه در دسترس ما نیست و این روز ها و در شرایط فعلی به عنصر کمیاب تبدیل شده.

در چنین موقعیتی یکی از راهکارهایی که می‌توانیم شرایط را عوض کنیم این است که از عصبانیت مان کمک بگیریم زیرا این نکته شناخته شده و ما می‌توانیم از حس خشم و عصبانیت ،یک منبع پر از انگیزه قدرتمند عمل کند.

و همینطور مهم زاویه دید شما است :برخی آدمها حس خشم را به دید یک احساسات منفی میبنند و برخی دیگر از افراد آن را به عنوان (یک منبع سوخت )برای انگیزه بیشتر برای خودشان استفاده می‌کنند.

روی این موضوع ها تحقیقات زیادی را انجام داده اند که جالب است بدانید مشخصات حالت موفقیت این است که در حرکت به سوی هدف ،بخش عصبانیت و خشم هم وحود دارد .

نکته جالب : این است که خشم ما لزوما به هدف ما مربوط نمی‌شود .در تحقیقاتی که منتشر کرده ند گفته اند یک گروه از شرکت کنندگان را قبل از شروع مسابقه عصبانی میکردند و یک گروه را با حسی مثبت به مسابقه میفرستند.و در تحقیقات مشخص شد آن بازیکنی که با خشم و عصبانیت وارد مسابقه شد نتیجه های بهتری را کسب کرد.

 کلام آخر : برای موفقیت های زیاد خشم و عصبانیت بهترین راهکار است .

و این را از یاد نبرید همه ی ما توانایی هایی را داریم  که از خشممان به عنوان آتشی برای تلاش بیشتر و موفقیت استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *