لوگو های متحرک به وسیله جادوی عناصر گرافیکی، تاثیر فوری و جالب توجه ای بر روی مخاطب میگذارند و از مواردی هستند که در برندسازی و تبلیغات باید استفاده شوند. از این نوع لوگو ها در انواع ویدیو ها و کلیپهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک، میتوان استفاده کرد.
با ترکیب لوگو موشن و آدرس، شماره تلفن و یا شعار شرکت میتوان آن را تبدیل به یک ویدیو اینترو یا اوترو کرد. در ادامه مهمترین کاربرد لوگو های متحرک را آوردهایم:
استفاده در تبلیغات کوچک با هدف تاثیرگذاری آنی
استفاده در وبها و شبکههای اجتماعی مربوط به برند
استفاده از آن در تمامی ویدیو های تبلیغاتی و آموزشی…
لوگو موشن یا Logo Motion که از آن با نامهای لوگو اینترو نیز یاد میکنند، فایلهایی ویدیویی هستند که در آن یک لوگو به وسیله صوت و آیکونهای گرافیکی به صورت متحرک در میآید.
این امر در تعریف هویت بصری برند، تاثیر چشمگیری دارد. به طور کلی لوگو موشن یکی از زیر شاخههای موشن گرافیک است.
و امروزه بسیاری از طراحان این رشته، به دلیل علاقه و یا مهارت بیشتر در این زمینه، به این زیر شاخه وارد میشوند.
هرچقدر در این حوزه، از ابزار های حرفهای تری برای طراحی استفاده کنیم، تاثیر گذاری آن بر مخاطب نیز بیشتر خواهد بود.